یکم بخندیم😂💔

 

 

  • Jeon Luna

تف تو روح سازنده اش😂💔

این چه بلاییه؟! 😂

ترکیب سم و اسیده😂
نمیدونم چندباره دارم نگاش میکنم،ازش خسته نمیشم لنتی خیلی خوبه😂

😂😂💔

یحححح خیلی خوبه😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂💔

جرررررررررررXDD

الی خل و چل من چطورییییی؟؟؟ 

خب گاو من درگیر کامبک اس اف ناین بودم تو نباید بیای سر بزنی بهممممم >.< 

راستی نیومدی فنتسی بشی که :(

😂😂😂💔
عالیییییی•-• (خل و چل خودتی>_<)
عاح آنی باور کن از یه طرف منم درگیر ام وی جدید بی تی اس بودم از یه طرف نت تموم کردم بدبخت شدم🥲شارژ ندارم نت بگیرم،هیچکی نت نمیده بهم،مامانم برام شارژ نمیگیره🥲قشنگ بدبخت شدم🥲
وسط راهم🥲هنوز تو اسما گیرم🥲سخته اسماشونننن💔
گونا دارم🥲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan