از الی به آنی

من همچنان منتظرم آنیتا راه های ارتباطیشو بهم معرفی کنه

  • Jeon Luna
پنجشنبه ۱۵ تیر ۰۲ , ۲۳:۱۴ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

منی که اگه معرفیم بکنه نمیتونم جایی باهاش ارتباط داشته باشم:

وای چرا؟؟؟؟؟
پنجشنبه ۱۵ تیر ۰۲ , ۲۳:۱۴ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

زندگی مزخرفه🤝

مزخرف؟
چرته چرتتتتتتتکزایحیدسن
حیف با ادبم-_-
جمعه ۱۶ تیر ۰۲ , ۲۱:۳۵ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

خانواده و اینا^^

میدونم میدونمㅜㅜ

هنوز نرفتم جیگرم:″)

جیغغغغ فکر کردم رفتی منو یادت رفتهT^T
شنبه ۲۴ تیر ۰۲ , ۱۵:۱۹ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

صیم

حوصلم سر رفته کجایی تو؟؟
يكشنبه ۱ مرداد ۰۲ , ۱۹:۵۲ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

تو وبم

يكشنبه ۱ مرداد ۰۲ , ۱۹:۵۲ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

تو کجایی؟! 

تلگرام و کفتر آبیم
يكشنبه ۱ مرداد ۰۲ , ۱۹:۵۳ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

آی الیییی

چته
يكشنبه ۱ مرداد ۰۲ , ۱۹:۵۳ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

حوصله ام سر رفته

منم خیلی زیاد 
چرا نمیبریم بیرون؟
سه شنبه ۳ مرداد ۰۲ , ۱۱:۲۹ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

کثافط

خودتی
سه شنبه ۳ مرداد ۰۲ , ۱۱:۳۰ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

چرا نمیای اینجا رو چک کنی؟ 

یادم میره من بیانم دارم
اینطوریم ک تلگرام میرم بعدم کفتر
سالی یه بارم میرم اینستا
بعد بین اینا چندروز یه بارم یادم میوفته بیان دارم

به به شاهزاده‌ ی سوار بر خر سفید گم شده ی ما پیدا شد

(هسته، وابسته پیشین و پسین را مشخص کرده و نمودار پیکانی رسم کنید^-^) 

از.ادبیات.متنفرم
متنفررررررطتستحساسخساسنسمطویس

چون پول نداریم

وای من امروز با نسا رفتم بیرون خرجم زیاد شد
ببرم بیرون مهمونم کن

هعی

الی یادته اون همه مرچ خریدم؟! با اون همه ذوق و شوق؟! 

خب الان دارم میفروشم شون:))) 

الکی میگی
ن من انقدر بدبخت نشدم
چیشد به این روز افتادی خانم؟
تو الگوی من توی خرید بودی
چ بلایی سرت اومد
چطوری دلت میاد اصلا

خجالتم خوب چیزیه-_-

منو با خودتون نبردید انتظار داری مهمونت هم بکنم؟! 

برو گمشو باباااا

تو کلا محو شدی یادت رقته؟
اصلا نیستی
منم جای دیگه ای به جز تلگرام ک برای چت نمیام
بیا ببرم بیرون دیگه ادا در نیار

نه کاملا جدی ام

الی بیش از حد وسایل هام زیادن

هرچی جمع میکنم تموم نمیشن

از طرف دیگه تو خونه جدید نمیتونم اون همه پوستر و مرچ رو وصل کنم، تصمیم گرفتم برا فروش بزارمشون

دارم به یک پنجم قیمت خرید خودم میفروشمشون

اهم میگم چیزه میخوایی بده من برات نگهشون دارم ها؟
بعد میگم بیایی خونمون تازه میتونی بیایی تو اتاقم ببینیشون 
حیفه بخدا بیوفتن دست غریبه
دست آشنایی مثل من باشه خیلی بهتره
حالا خود دانی ولی به نظرم بزارشون پیش من مراقبشونم
پنجشنبه ۵ مرداد ۰۲ , ۰۰:۲۲ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

برو باباااا

میتونستی اس ام اس بدی 

اصلا من مگه علم غیب دارم؟! 

میگفتی منم بیام با نسا آشنا شم-_-

حسود 

قهرم اصن

گفتم مزاحم نشم😔
این سری یه ذره صحبتا داشتیم ک مناسب سن شما نبود
ایشاله سری بعدی بهش میگم ببینم میخواد باهات آشنا بشه با ن😔😂
نهههه جکککککک کامبکککککک
پنجشنبه ۵ مرداد ۰۲ , ۰۰:۲۳ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

غریبه پولشو میده ولی تو نه😂

بجاش من میزارم بیایی خونمون ببینیشون😔
برات متاسفم واقعا.من ررا خودت گفتم وگرنه من مدچ برا چمه اصلا😔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan