من مانده‌ام تنهای تنهااا~

چرا هیچکی نمیاد با من حرف بزنه؟(هی هیکارو باتو نیستماااا)

گنا دارم(اصلا منظورم آیسا و آنیتا نیستنا)

  • Jeon Luna
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۱۷:۱۹ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

خفه شو

گمشو بابااااااا
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۱۷:۱۹ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

قهرم اصن

برو بزار باد بیاد باباااااا

الیِ قشنگم..صدا بهشتیِ من..

خدایا..باورم نمیشه برگشتی..

نمیدونم این حجم از دلتنگیمو چجوری باید به زبون بیارم..

من گریه نمیکنم
من.گریه.نمیکنم.
من گریه میکنمممممم آنییییییییییییییی وای خدا باورم نمیشهههههههههه وای قشنگم بیا بغلمممممممممم وای وای وای واییییییییییییییی

کجا بودی دختر؟

تو غارمT^T
انقده دلم برات تنگ شده بود که نگو آنی 
سرم وحشتناک شلوغ بود آنی جونم
انقدره بدبختیام زیاد بوددددد

حالت خوبه؟

الان که با تو حرف میزنم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلییییییییییییییی حالم خوبهT^T
خودت خوبی؟وای خدایا بیا بغلممممیمحیتق

خر!

هستمㅜ-ㅜ

اصلا برو همونجا که تا الان بودی-.-

نموخوامㅜ-ㅜ
بوخودا اگه برم

نمیخوام ببینمت-.-

به تهکوک قسم اگه ولت کنم
نموخوامممممم

دلمم واست تنگ نشده-.-

ولی من به اندازه جفتمون دلت برات تنگ شدهㅜ^ㅜ

ایش-.-

بغل کردن و ول نکردنت*

این همون قالبیه که من برات زدم؟ ببخشید ولی چه زشتهxD اونموقع تازه قالب زدنو یاد گرفته بودمxD

یس همونه
به ابلفرض اگه بهش دست بزنم
این اولین قالبیه ک شوما برام درستش کردی
خیلی هم خوبه خودت زشتی عه

تعادل روحی ندارم من ببخشیدxD

ای من فدای تعادل روحی نداشتنت بشمT^T

الییییییT-T

بیا بغلمT-T

بغل بغل بغل بغل فراواننننننننننننننننننن
بوس رو لپات

دیگه نروT-T

به بنگتن قسم اگه من جایی برمㅜ^ㅜ

من زشتم؟ منو دیدی؟ هنوز منو ندیدی که دیوونه‌م بشی″-″

من ندیده دیوونم دیگه وای به حال اینکه ببینم
(فضا داره فضای هاتی میشه)

وای تهکوک وای تهکوک وای تهکوک

یاد یکی افتادم..بهم میگفت «تهیونگ بشم کوکیم میشی؟»..آه یادش بخیرxD

جونگکوکت بشم تهیونگ شدن بلدی؟•-•

اوفففف..دختر این دلبریا رو از کی یاد گرفتی؟

پس یادم باشه خودمو نشونت ندم هوم؟:>

اوفف تازه چیزی رو نکردم که
ولی من دلم پر میکشه واسه یه بار دیدنت😔

وای لعنتیxD 

بلدم..خووووبم بلدم:>

تفxD

ته ته قلبم باش>-<

رو میکنی آنی ببینه؟:>

خب حالا چی به من میرسه اگه خودمو نشونت بدم؟

یواش یواش.مزه‌ش به همینه×-×
من بهت میرسم هانی من~-~

ته ته قلبت میباشمT-T

میدونستی به جای قلب شما رو تو سینم دارم؟

کی با گل و شیرینی خدمت میرسی؟*-*

هر وقت که شما دستور بدین سرورم

اوه پس لیدی من قراره کم کم نشونم بده..باشه لاوم..من صبر میکنم:>

یکی من..یکی تو•-•

یس میخوام کم کم رو کنم><

خوشبحالم..چه جای خوبی دارم من:>

بهترین جای ممکنه و برای شما نگهداشتم▪︎-▪︎

بیا هیجانیش کنیم و باهم فرار کنیم*-*

بیام بدزدمت>-<

لطف کردید که همچین جاییو به من دادید بانوی من *تعظیم*

من آن را به تو نداده‌ام،تو خودت آن را به دست آورده‌ای*اسمایل اسمایل*

بیا منو بدزد جونگ‌کوکیT-T

من امده ام وای وای من امده ام
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۱۹:۱۸ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

اه اه لاسو ها

جمع کنید خودتونو

ای حسود
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۱۹:۲۲ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

جو اینجا زیادی رمانتیکه

خوشت اومده؟؟؟
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۱۹:۲۴ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

و... 

ایم ان انتی رمانتیک

پلی کردن آهنگ انتی رمانتیک*
ساری ایم ان انتی رمانتیک~

باعث افتخاره قلب بانوی زیبایی مثل شما رو بدست اوردم

وای دارم اکلیل گریه میکنم
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۲۲:۰۶ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

عمت حسوده 

یه دور مکالمه تون رو بخون😂

اوضاعش از لایو جیمین و کوک خراب تره

 

چیکار کنم الگوم جناب جئون بوده😔😂
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۲۲:۱۱ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

ی

 

این لایو رو میگم : کلیک

باز نمیشه
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۲۲:۱۴ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

وقتی بعد از صحبت هاتون کامنت گذاشتم کس جیمین تو این لایو رو داشتم : کلیک

وای تهکوک هارتم
وای تهکوک هارتم
حقیقتا اون وسط رو جیمین خیلیییی کراشم لنتی بد جذابه ها بدددد

سوهییییییی

تو پست ما فضولی نکن زنیکه-.- xD 

وای شووووهرم*-*

الی بیا بریم اون پشت مشتا صحبت کنیم سوهی فضولی نکنهxDD

بیا بریم‌گربمو نشونت بدم*-*
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۲۳:۰۸ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

بفرماااا بفرماااا 

بعد میگی در اون حدم نیس

خنده مصنوعی*
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۲۳:۰۹ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

اصن پاشین برین اون پشت مشتا ، اینجا بچه نشسته (اشاره به ایسا😂) 

آیسام باید بزرگ شه دیگه بزار از همینجا آشنایی پیدا کنه😔
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۲۳:۱۱ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

یذره دلتون بسوزه حتی تهکوک که رسما داشتن تو لایو دل و قلوه میدادن، جیمینو از لایو بیرون نکردن، بعد شما میخواین منو بیرون کنین؟! 🥺

دلتون میاد؟! 🥺(#فن_چشم_گریه) (#بغض_سگی) 

اشک تمساح نریز من توعه مارمولک و میشناسم
حالا بخاطر روی گل جیمین نگهت میداریم
بیا بچمون شو😐😂

الهی من فدای خودت و اکلیلات بشم خبT-T

نشیییییحیحیدیخیاتیی>_<

شوهرxDDD

شوهرت بشم شوهرم میشی؟*-*

من عاشق گربه‌ هام:>

محض اطلاعت سوهی جان

آیسا دختر منه و قبلا خیلی چیزا رو از مامانش یاد گرفتهxD 

ای جانم میگم چرا انقدر بوجی بوجیه نگو دختر شوماس^•^

الان من از یه طرف مامان آیسام از طرف دیگه شوهر الی..جور در نمیادxD

ما جورش میکنیم اشکال نداره×-×

با اجازه بزرگترا بلهxD

گیلیلیلیلیلی مبارکمون باشه مبارکمون باشه چشم حسود کور

بوجی بوجی؟ وای لعنتیه کیوتتتتتتتتتتتتتتT-T

اره بوجی بوجی
اکلیل اکلیل اکلیل*

اوه عسلم..من به تواناییای تو در جور کردن هیچ شکی ندارم

لبخند غرورآمیز*

اوه عسلم..من به تواناییای تو در جور کردن هیچ شکی ندارم

سوهی عزیزم..میخوام بهت لطف کنم و افتخار ساقدوش بودنو به تو بدمxD

ذوق مرگ شدن*

لبخندای شیرینت..-

قلبم دیگه نمیتپه
دوشنبه ۵ تیر ۰۲ , ۱۱:۴۰ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

ببین این باز میشه؟! کلیک

اره اره باز شد
دوشنبه ۵ تیر ۰۲ , ۱۱:۴۱ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

چطور جرات میکنی به منی که ازت بلند ترم بگی بچت شم؟! هااا؟! 😶

فقط ۱ سانت
به جاش دوماه ازت بزرگترم~-~
دوشنبه ۵ تیر ۰۲ , ۱۱:۴۲ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

من مارمولکم یا تو؟! 

تو
من اژدهام 
دوشنبه ۵ تیر ۰۲ , ۱۱:۴۳ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

خب اشکالی نداره دیگه الی میشه نامادری/ناپدری ایسا😂

خیلی هم عالی
دوشنبه ۵ تیر ۰۲ , ۱۱:۴۵ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

سازی من نمیتونم ساقدوش باشم 💔من عاقدم😔✋

الی در جریانه

عقد و صیغه نصف بچه های دبیرستان رو من خوندم😔

وای راست میگه😂
دوشنبه ۵ تیر ۰۲ , ۱۲:۲۵ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

چه فایده وقتی عقل و درکت کمتره؟! 😔

گفتم انقدر تو چشمای من به خودت نگاه نکن😔
دوشنبه ۵ تیر ۰۲ , ۱۳:۵۰ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

داداش مث اینکه اشتباه گرفتی ، من اصلا به چشمای نا محرم نگا نمیکنم

یکی از انگشتانم برا تو😔

شما هم کلاسی بودین؟″-″

متاسفانه😔😂

فقط شما دوتا...xD 

خیلی دلم میخواد شیپتون کنم•-•

اتفاقا خیلی شیپ میشیم😔💔
دوشنبه ۵ تیر ۰۲ , ۱۸:۱۸ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

ولی نامادری/ناپدریا همیشه ترسناک بودن....

منی ک بوجی بوجیت میکنم کجام ترسناکه؟
ن بگو کجام ترسناکه
بتحیایتس من کجام ترسناکهههههههه
حیف بچه‌ای حیفففففف
من به این مهربونی
اکلیل اکلیل*

وای چه باحالT-T چه باحالللT-T چهههه باحااااللللللT-T 

منم همکلاسی اینجوری میخوامT-T

اگه کرم ریزی های همو فاکتور بگیریم آره باحال بود'-'
حیح

بهمدیگه میاید..•-•

به پای هم پیر شید•-• xD

به همین زودی از تهیونگِ من بودن انصراف دادی؟
گنا دارم ک 
دوشنبه ۵ تیر ۰۲ , ۲۳:۵۸ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

ایسا اصلا گول ظاهر کیوت الی رو نخور، اژدها که چه عرض کنم گودزیلاسسسس

من به این خوبی😌
دوشنبه ۵ تیر ۰۲ , ۲۳:۵۹ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

انیتا جون قربون دستت، الی بمونه برا خودت، من میخوام برم کره، از یکی خواستگاری کنم 😔

عروس کیه کلک
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۰۰:۰۶ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

ببین ایسا تصورت کاملا درسته 

الی کاملا ترسناکه 

از اون دسته ماماناس که چپ بری راست بیای ازت میپرسه کجا میری؟! 

چون دست پختش خوبه (خودش که اینجوری میگه ولی چون هیچوقت دعوتم نکرده من خودم تست نکردم ببینم تا چه حد کارش درسته🙄) اگه از غذاش ایراد بگیری یا زحمتاش رو نادیده بگیری، بهتره دنبال یه سرپناه تو کوچه یا زیر پل بگردی که بتونی زندگیت رو اونجا ادامه بدی

و اگه زمانی، خدایی نکرده از دهنت در بره و چیزی مثل تهکوک فن سرویسه رو بگی، خونه که هیچی باید با زندگی هم خداحافظی کنی

اها اینم یادم رفت بگم اگه یه وقت درباره کراشت (اگه ارتیست باشه) جلوش حرف بزنی، بی برو بیا ازت میدزدتش(تجربه دارم که میگم 😑) 

فعلا اینقدر بدونی کافیه

اگه اطلاعات بیشتر خواستی بیا اون پشت مشتا

خب حقیقتا اره من اینم
ولییییییی از اون دسته مامانا نیستممم اتفاقا بسی بسی بسی پایه و باحالم فقطططط خدام به اون خدای بچمه اگه به حرفم گوش نده،یه دفعه اعصابم ضعیف میشه😔💔

نه انصراف ندادم..راه برگشتی نیس دیگه..هعی

هعی خدایا شکرتㅜㅜ

سوهی تو فک کردی من اجازه میدم کسی با دختر قشنگم اینجوری رفتار کنه؟-.- 

الی تو میخوای با نفس من اینجوری رفتار کنی؟

طلاقت میدم-.-

من بچه‌تو از خودت بیشتر میدوستم برو کنار ببینم
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۱۶:۵۵ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

میخوای عکس بدم؟! 😔

 

اره😔
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۱۶:۵۸ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

این عروسمه: کلیک

خیلی خوشگله 😔👌

اوففففففف چقدر داغه
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۱۶:۵۹ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

تو اصلا از اون مامانا نیستی؟! داداش من میخواستم برم تا دستشویی باید بهت اطلاع میدادم😑بچت که جای خودشو داره

خب بده نگران میشم؟
ن این نگرانی بده؟
تقصیر منه نگران شما عجوزه ها میشم
من فقط باید آمار کار بقیه رو داشته باشم.فقط همین😔
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۱۷:۰۰ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

@انیتا

وظیفه من فقط اطلاع رسانی بود😔👌

مدیونی فکر کنی میرفتم میشستمش😔💔
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۱۹:۴۶ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

اصن اوففففف

(میدونی کیه؟) 

یونجون
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۱۹:۴۷ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

نه نگفتم بده، صرفا جهت اطلاع گفتم😂

بازم که داری لقباتو به من میچسبونی😔

عزیزم من فرشتم فرشته

خب پس اگه بچه‌مو بیشتر دوسش داری بگو اون شوهرت بشه•-•

خیلی کوچولو موچولوعه مناسب نیست*-*

سوهی جان کی بیایم عروسیت قشنگم؟*-*

ما ساقدوشاش باشیم
آیسام سبد به دست گل بپاشه رو سرشون
میخوام از پشت پا بزارم رو لباس سوهی بیوفته یکم بخندیم

الییییییییییییی..این سوهی بی لیاقته بیا فقط نگران من شوT-T 

بخدا ک بی لیاقته
بیا فقط نگران خودت میشم×-×
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۲۱:۳۶ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

اعلام حضور*

بوجی بوجی خودم
حالت چطوره نفثم•-•

ینی اگه کوچولو نبود منو ول میکردی میرفتی با بچه‌م؟-.- الییییی-.-

نه بوخودا ولت نمیکردم
اصلا آنی یه طرف آیسا یه طرف
علاقه من به آیسا علاقه فرزند و مادر/پدره
علاقه من به تو خیلی عمیق تره
ایجاد فضایی رمانتیک و احساسی*
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۲۱:۳۹ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

خیلی کوچولو موچولوعه مناسب نیست*-*

سن فقط یه عدده🗿

درست می فرمایید
کاملا با شما موافق هستم
ولی مگه شما هم مایل به همسربنده بودن هستی؟°-°
ویییییی
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۲۱:۴۰ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

خوبم تو خوبی؟*-*

شکر ک خوبی
قربونت منم خوبم♡-♡

نگرانم شوT-T اصن ساعت همه کارامو بهت میگمT-T

ولی خب بعد کنکور قراره از بیان برم پس تا هستم ازم استفاده کنxD

چرا قراره برییییییی یعنی چییییییی
هفته دیگه کنکوره یعنی فقط یک هفتهههههه چراااااا نههههه بگو شوخیههههههه من تازه اومدم تو چرا میخوایی بریییییی نروووووو تنهام نزاررررر من عاشقتممم دیوونه وار
نه نه نهههههه نروووو تنهامممم نزارررر من عاشقتمممم دیوونه واررررر
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۲۱:۴۱ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

ولی خب بعد کنکور قراره از بیان برم پس تا هستم ازم استفاده کنxD

چی شد؟؟

آیسا بگو نرههههه نمیخواممممT°T
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۲۱:۴۶ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

راستش خیرxD

ولی عمتون کوچولو موچولوعه. ایش.

خداروشکر
بیا بروووووووو به ابلفرض بوجی موجی خودمی
دراز کشیدن رو زمینه اکلیلی گریه کردن*
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۲۱:۴۷ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

اگه به حرفم گوش بده حاضرم التماسشم بکنمTT

بیا دوتایی التماسش کنیم.یا نه سه تایی سوهی هم باید بیاد التماس کنه
اگه آنی بره من با پیاز رگ میزنمㅜ^ㅜ
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۲۱:۴۹ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

میگم راستی تو متولد چندی؟"-" روز ماه سال بگو"-"

از همین الان که ۷ام به حساب میاد ۱۸ روز دیگه تولدمه*-*
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۲۲:۱۶ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

من قراره کت و شلوار بپوشم، مگه تو خواب ببینی که پات بره رو لباسم😎😌

فقط بپا اومدی پا رو لباس من بزاری پات پیچ نخوره پهن سالن شی😔✋

پس پا میزارم جلو پات
تو باید بیوفتی من بخندم
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۲۲:۱۸ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

@انیتا

والا هنوز مشخص نیس

هنوز منتظر اجازه مامان یونجونیم

خودش راضیه ولی مامانش هنوز فکراشو نکرده😂😔

میخوایی به عنوان بزرگتر بیام با مامانش صحبت کنم؟
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۲۲:۲۰ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

من بی لیاقتم؟! 

باشههه

باشهههه

اصن با هر دوتون (منظورم ایسا نیس) قهرم 

عروسیتونم نمیام

عروسیم هم دعوتتون نمیکنم

مگه ما دعوتت کردیم؟😔💔
سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۲۲:۲۱ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

@انیتا

الی الکی میگه

خیلی راحت ولت میکرد 

تو دبیرستان، هر ماه زن یکی میشد و ماه بعد ولش میکرد 🤌😔

من؟
شما هرسری خودتون میکردین شوهر من بدبخت
آنیتا بخدا یه بدبختی داشتم من اون موقع ها

نه دیگه حرفتو زدیT-T

اصن کی جرات میکنه به دختر من چشم داشته باشه؟-.- 

من نمیذارمممممم-.- 

درسته درسته بله

شلوغش نکن دختر:″)

بگو کجا میخوایی بری چرا میخوایی بری پس من کجا با آنی خودم حرف بزنم گناه دارم

#سوهی

از قیافه‌ش معلوم بود منو ول میکنه-.- 

وای..زن همه هم بود پس..نچ نچ

تو چشامو به روی حقیقت باز کردی سوهی..من تا آخر عمرم مدیونتمxD 

هعی من حتی اینجاهم مظلوم واقع میشم

چهارشنبه ۷ تیر ۰۲ , ۰۸:۳۴ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

مامانش با این چیزا راضی نمیشه 😂

عصای دست میخواد😂

خب اگه اینطوریه تو اصلا به درد یونجون نمیخوری من باید برم بگیرمش😔😂
چهارشنبه ۷ تیر ۰۲ , ۰۸:۳۴ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

تو نه ولی انیتا اره

تو اینقدر خسیسی منو خونتون دعوت نمیکنی چه برسه به عروسیتون

لعنتی الان جوری‌ام که میخوام غذا درست کنم قابلمه تو خونه نداریم:/
مامانم همه رو برده اون ور
اینجا فقط میخوابیم 
خب من کجا دعوتت کنم اخه روانی
چهارشنبه ۷ تیر ۰۲ , ۰۸:۳۶ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

@انیتا 

ریا نباشه یه مدت هم زن خودم بود 😔👌


قربانت، وظیفه بود😔✋

میدونم هموز مایل به تمایل داشتن به منی ولی حیا کن😔
چهارشنبه ۷ تیر ۰۲ , ۰۹:۱۷ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

تو که اوضاعت از منم داغون تره

اصلا افتضاح
چهارشنبه ۷ تیر ۰۲ , ۰۹:۱۹ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

بهونه نیار

الان اوضاعتون اینه 

پارسال که اینطوری نبودین😔

پارسال بهت گفتم بریم خونه خودمون میگم بیایی
اینجا اتاقم با این داداش عجوبم یکیه کجا جات میدادم-_-
چهارشنبه ۷ تیر ۰۲ , ۰۹:۱۹ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

نه دیگه مایل نیستم

فعلا دارم رو مخ مامان یونی کار میکنم

موفق باشی دلاور

به دلایل شخصی باید برم..من بجز اینجا کلی راه ارتباطی دیگه دارم دختر-.- نمیرم بمیرم که-.-

اووو پس دلایل شخصیه و من دیگه قرار نیست سخنی دراین باره بگویم
ولی از کجا میتونم باهات حرف بزنم گنا دارم ولم نکن

#سوهی 

حالا کی خواست عروسی بگیره؟ من و عروسم مستقیم میریم ماه عسل

ای جانم میخوایی کجا ببریم♡-♡

فعلا نمیخوام راجبش حرف بزنم..شاید بعدا بهت گفتم چیشده:″)

من از خدامه که تو همیشه پیشم باشی الی قشنگم:″) وقتی خواستم برم میام پیشت راه های ارتباطیمو بهت میدم با هرکدومش اوکی بودی بیا پیشم کلی حرف بزنیم:″)

اوکیِ هانی مشکلی نیست♡♡
باشه♡-♡
یادت نره ها بی آنی بمونم'-'

هاوایی″-″

بیکینی هامو گذاشتم تو چمدون، بریم•-•

:″) 

یادم نمیره دختر:″)

باشه•-•

اوففف..جوووووون بیکینی*-*

خوشت اومده؟
خوشتتت اومدههههه؟

جمعه ۹ تیر ۰۲ , ۰۷:۵۹ *-* 𝐀𝐧𝐢𝐭𝐚

خوشم اومده•-•

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan