آیا من را به یاد دارید؟

من حتی یادم نمیادچطوری با اینجا کار میکردمT^T

ببینین اومدم با آنیتا جونم حرف بزنمممم

آنییییییی دختر قشنگم من با فضای اینجا خیلی غریب شدم کجایی فرزندم بیا بغلت کنم(یکی بره به آنی بگه بیاد)

  • Jeon Luna
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۱:۵۷ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

یسسس 😂

نه تروخدا بیا فراموشم کن
نکبت هر روز دارم باهات حرف میزنم
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۱:۵۷ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

گفتم بهش:) 

مرسیییییییتیحسدنسکسجسدیلخز
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۲:۰۲ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

اگه فقط نمیخوای با آنیتا حرف بزنی، منم یادمه:< (حسودم عمتونه.)

من تو کل بیان یه تو رو داشتم یه آنیتارو اخه چطوری میتونم شماهارو فراموش کنم قربونت برمممممم بیا بغلمممممم
وای خدایا اون روی صافتم زده بالااااایتتیخساثتیویخ
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۲:۱۵ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

یه ایسا یه انیتا اره؟! باشههههه

 

تورو مثل آیینه دق همه جا دارم😔😂
قهر نکن هانی میدونی ک چقدر لاوت دارم
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۲:۱۷ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

همین که ورژن بیانی تو یادم نرفته، خیلیه

عزیزم من انقدر خوبم اصلا فراموش نشدنیم یونو؟😌
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۲:۲۷ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

از خداتم باشه😌

هعی...

گگگگگ😌
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۲:۲۹ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

یح ای نو

شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۲:۳۰ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

چرا کاور پستت اینقدر بی کیفیته؟! 😂

۱۰ دقیقه طول کشید تا تونستم دوباره پست بزارم.هیچی یادم نبود.بعد میایی میگی کاور پستت بی کیفیته؟؟؟؟
بزنم بشت خاک بره چشت کوسه کش؟؟؟
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۲:۳۱ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

راستی اون عکسه بغل هدر خراب شده 

فدا سر خودم و خودت و آیسا و آنی
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۲:۳۷ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

خو خیلی داغونه 😂

کاری نداره که

برو تو بیان باکس اپلود کن و بعد بزارش

وی درحال گشتن به دنبال بیان باکس*
یافتم
برایم دعا کنید که بتوانم
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۲:۳۷ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

گشاد، برو درستش کن

اگه گشادیم گذاشت باش
قیافه میم جونگکوک*
چرا نمیتونم تو کامنتا از میم استاده کنم.خیلی ظلم اینطوری-_-
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۲:۴۲ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

حس میکنم میخوای عمل قلب باز انجام بدی😂

از اونم سخت ترهههههه
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۲:۴۳ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

جررر😂😂

متاسفانه این قابلیت هنوز طراحی نشده😂💔

خاک تو سرش واقعا ایش
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۳:۳۵ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

ببین، اون عکسی که مد نظرته رو تو بیان باکس اپلود کن 

بعد برو تو بخش تنظیمات - مشخصات اولیه - سمت چپ - انتخاب تصویر - و بعدش اون عکسی که اپلود کرده بودی رو انتخاب کن

ببین بلد نیستم هی دستم میخوره رو یه چیز اشتباهی یه گندی میزنم
راضیم به همین داغون بودنش ولش کن🥲
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۱۷:۰۶ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

گریههههTTT

بغلT^T

خوبی؟ چیکارا میکنی؟ حس میکنم صد ساله ندیدمت"-"

نانازممممم بیا بغلم کیوتی
قربونت خودت چطوری چخبراااااا نزدیک به ۲ سالی هست نبودم اینجا خیلی دلم تنگ شده بود
درواقعا شوما اصلا من و ندیدی ولییییییی خودمم حس میکردم یه صدسالی از آخرین بایری ک اینجا بودم گذشته°-°
شنبه ۳ تیر ۰۲ , ۲۳:۵۱ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

بگو گشادم

بهونه نیار😔

بزار گشادیم مخفی بمونه
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۱۲:۴۵ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

باش😔

فقط به خاطر تو😔

میدونم چقدر دوسم داری😔💜
ویت عه مینت ویت عه مینت یه چیزی یادم افتاد
کیسه کش تو چرا پی‌وی جواب منو نمیدی ها؟؟؟
ینی چی؟؟؟؟
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۱۲:۴۶ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

الی

چرا نت اینقدر ریده اس؟! 

فلفلم وصل نمیشه 🥲

 

وای وای گفتیییییییی اصلا افتضاحهههههه
چرا گفتی فلفل من یاد یه چیز دیگه افتادم؟
افق کو برم محو شم؟
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۱۷:۱۲ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

╥﹏╥

یاد چی؟! 

اهم فلفل دیگه فلفللللل(نمیخوایی ک اینجا برات شرح بدم هانی عه)
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۱۷:۱۴ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

وایسا خصوصی پیام بدم

اوکی
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۱۷:۳۳ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

من هیچی والا هنوزم بچم بزرگ نشدمxD 

دو سااااال پشماممممم-

اره ندیدم ولی مهم نیته دیگه به روی خودت نیار"-"

راستی چندسالته شوما؟خاک به سرم من چرا اینارو قبلا نپرسیدم؟
اره اره نیت مهم تره
چشم ب رو خودم نمیارم•-•
يكشنبه ۴ تیر ۰۲ , ۲۳:۴۶ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

بنده به معنای واقعی کوچیک شما هستمxD هفتمو تموم کردم:"""

مرسی که همراهی میکنی*-*xD

قلبم
وای قلبم
واییییی قلبممممم
وای خدایاااااااا بیا بوجی بوجیت کنممم نفثثثثثثثثث
ببینین برین کنار از این به بعد آیسا موردعلاقمه
خدایااااااااا دارم اکلیل تولید میکنم
دوشنبه ۵ تیر ۰۲ , ۱۸:۱۷ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

بوجی بوجییییT^T

هه مورد علاقشم دوستانBD کسی تو این پست نیست ولی خب

اره دوستان ایشون فرزند مورد علاقمه■_■
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan