#بازگشت_الی🥲

وضعیت من وقتی بالاخره برگشتم بیان

دلم برا بیان تنگ شده بود🥲

 

 

  • Jeon Luna

به به خوش اومدید بانو:")

حیح آنییییی•-•
دلم برات یه ذره شده بود•-•

 عه وا سلام :")

آیسااااااا تبتققحتقنقق
شلام لاوم•-•
دلم برات خیلی تنگ شده بوددددد
بیاح بگلممممممم

عررررررررر منو یادتههههه وینیننرحثحصیمرنبحقنگب!!!! :")

بگل دوست دارممممممم /*-*\

هق معلومه ک یادمهههههه ینیویحیوقمق
اصن فقط تو آنی اینجایین،چطوری فراموشت کنم؟؟؟•-•
من هیچ وقت،هیچ وقت تو و آنی رو فراموش نمیکنم(•^-^•)
الکلیل اکلیل اصمایللللللللل(●•-•●)

عرررر اکلیلی گشتم *-* منم هیچ وقت فراموشت نمیکنم :")

هق میسی(^•-•^)

سیلوم

عه وا سوهی ژون😐🤌
از این طرفا بدشکله😐🤌
نبودی😐🤌(راستشو بگو کجا رفته بودی~)
خوش برگشتی ای یار😐😂
آنیتا دلش برات تنگ شده نکبت یه سر بهش بزن🙄

بله الی ژون😂

بده اومدم سر زدم؟!؟! (خودتی-_-) 

کلا بیان نیومده بودم(رفتم بودم سیاحت💃) 

تنک یو مارمولک😍😂😂😂

کامنت دادم هنوز ج نداده

😂
نحححح اصلا و ابداااا😁(تویی لاو•-•)
بل بل خبر دارم(💃💃💃💃💃)
خاهش میکنم بزغاله😐😂😂😂😂
من ظهر نتم تموم شد نتونستم برم باهاش حرف بزنم🥲
دارم خودمو نت فاخیمو ک تموم شد لعنت میکنم🥲🤌

عرررررر سوهی خر اومده•-•

وب خودمو نداره آخه من دیگه تو وب اس اف ناین ادمین نیستم:")

 

خودت چطوری؟*-*

چخبرا؟

چیکارا میکنی با مدرسه؟:")

آنی ژانممممممم چطورییییی 
رح اومد بالاخره-_-(من یادم رفته بود وب دارم°-°)
راستی چرا دیگه نیستی اونجا لابم؟•-•

😍(نفرما خود خودتی😂) 

بی تر شعور خودمی😂

اخی😂😂💔

حیح تویی•-•

ای جانمممممم*-*

جرررر خدااااا از دست توXDD 

عا..خصوصی میگم بهت^-^

حیحی ماهی گلیم دیگه•-•
بش لابم•-•

حاح توییಥ_ಥ

میگم تویی•-•
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan